Thursday, December 23, 2010

Hati Aku Terluka

Yes... Itu yang aku rasa...

Seringkali itulah perasaan yang menghantui jiwa aku sejak berbelas tahun yang lalu. Ada bagaikan tiada... Wujud bagaikan bayang-bayang...

Aku hilang 'dia'.... hilang dalam terang dan terpisah dalam nyata. Satu-satunya kesilapan terbesar dalam hidup seorang wanita, isteri dan ibu. Salah Siapa? Mampukah aku menunding pada keadaan atau pada mereka-mereka yang mengambil kesempatan pada sebuah kekurangan?? 

Aku tak mampu untuk mengundur masa... Aku tak mampu untuk berdiri dan aku tak mampu untuk memeluk lantaran keadaan yang serba kurang itu. Berdosakah aku seandainya seringkali memohon padaNYA agar kembalikan 'dia' padaku, kembalikan sinar itu dan kembalikan seorang 'Tesoro' sepertimana berbelas tahun yang lalu????

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...