Wednesday, November 10, 2010

Tilam Vono...

Hai baby.... ada hati nak ganti Ziana Zain or Maya Karin jadi model Tilam Vono ker?

Hubby aku dok asyik membelek-belek tilam Vono...aii...lain macam je baby oiiii....ada apa-apa ke? Hahahah....sshhh..... budak-budak dok diam-diam...ni urusan orang tua-tua...

Haaa...angah weih.... as pengantin baru, elok benor ler kalau mu beli tilam ni bubuh kat umah mu kan...aterrr...dah namanya pengantin baru...serba serbinya baru maaaa...

Tapi kan...bercakap pasal tilam ni...memang betul la...yang mahal sikit tu benar-benar berkualiti. Tilam kat umah aku harganya RM850.00 memang berbaloi-baloi... dok elok lagi sampai sekarang walaupun dah dekat sepuluh tahun dah rasanya aku guna tilam tu. Jangan kata tilam kat umah aku,....tilam kat umah mak pun guna tilam mahal, dah dekat dua puluh tahun dah. Apa brand dia, nanti aku balik belek tilam mak. aku dah lupa dah brand apa. A quiet famos de amos la belas-belas tahun dulo. Tido tak sakit belakang langsung. 
Kalau berkemampuan, elok la beli yang berkualiti sikit. Yang sakit badan kita dan yang nak tido sesedap rasa pun badan kita jugak. Badan nak pakai lama beb..... sendiri mau hengat arrr....










Aku pernah jugak pakai tilam yang lori perabut dok usung depan taman umah aku..'tilam...tilam..tilam...' tu... mak aiii....elok la dalam nam bulan pakai...pastu herot petot sana sini. Tenggelam ni toksah cakap la... itupun dah dekat RM150 dah...tambah sikit lagi dapat tilam elok... 

so...ko pilih yang mana??? Jangan dok pilih model dalam gambo nih yer ...aku tamo kongsi laki...biar la...aku ni kedekut laki...laki aku...tetap aku yang punya...!!! :-)








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...