Friday, November 26, 2010

Selamat Kembali Asthma..... :-(

Erk..... adeh.... hmmm..
Susahnya aku nak bernafas malam tadi. Tercungap-cungap. Sesak dada. Dah sah sah asthma aku menjelang kembali setelah menghilangkan diri selama hampir 2 tahun. Dan sebab dah tak semput maka aku pun stop la renew inhaler aku. Sampai aku sendiri lupa nama inhaler yang pernah aku guna

Sekali....Nah...hamik ko.... semalam tercungap-cungap semput. Macam nak putus nyawa. Menggigil suma cukup. Sejuk ni tok sah cakap la....

Aku pun tak tahu la aku silap makan apa... rasanya tadak makan apa benda-benda yang sejuk. Yang aku perasan aku selsema sikit semalam. Batuk pun sikit-sikit. Little bit jer...bukan batuk teruk pun.

Petang satgi nak ajak baby gi cari balik inhaler aku tu kat pharmacy. Naya weh...buatnya time duduk sorang-sorang kena asthma attack... sapa nak tanggung...??? Aku berharap sangat agar ianya pergi terus dari hidup aku..... sesak weih....

So.....
maka...
oleh sebab itu...
akan bertambahlah lagi harta khazanah dalam handbag aku... ingatkan aku dah tak payah dok ngusung kehulu kehilir dah inhaler tu..... aku tersilap ghupanya.....
Berat lagi la handbag aku.....





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...