Wednesday, November 17, 2010

Rindu, Merindu & Dirindu....

Ada kawan aku tanya aku tentang rindu....
Soalannya :- 
Betul ke kalau kita selalu dok teringat dan dok rindu tahap gaban kat seseorang tu...orang tu pun akan teringat dan rindu tahap cipan kat kita?

Walawehhhhhh...
Apa daaaa soalan psikik macam ni yang officemate aku tanya aku.... mana aku nak gagau jawapan? Dah la hari raya haji... library awam katup lol....
Aku pun terfikir jugak.... kalau kita rindukan seseorang....orang 'disana' tu rindu jugak ke kat kita? Wah...sampaikan rinduku diangin lalu....kuang kuang kuang.... 

Logik ke? kalau rindu kita orang tak tahu...how come dia boleh rindukan kita balik? ish...complicated nih... bab-bab perasaan ni aku belum khatam lagi.... nantilah..aku buat research sikit...then aku akan update lagi pasal rindu ni.... kompius...kompius....

Erk....ada orang rindu kat aku ker??? hahahahah.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...