Sunday, November 14, 2010

Pilot MAS

Ramainya abang2 pilot yang encem2....
Indahnya ciptaan tuhan yang dinamakan lelaki....dan betapa bertuahnya aku tatkala dikelilingi lelaki2 idaman malaya.... Semua berbaju seragam juruterbang. Mak aiiii...tak sangka pulak aku dipilih untuk join dinner dengan geng-geng pilot MAS nih.... well well well...korang jangan jeles bila ada la sorang dua pilot yang dok tengok aku dengan mata yang tak berkelip...nak kata aku lawo bebenor....idok le pulak... nak kata aku pakai baju angkasawan....baju seragam aku sama la dengan seragam depa.....akukan PILOT wanita pertama yang berjaya menerbangkan AirBus...!!!

Walawei..... siap posing sana sini amik gambo...

Gulp !!! inilah padanya bila tido tak basuh kaki....ekon bilik aku sejuk aku rasa mcm dalam kokpit pesawat jer.... Baby terccengangg-cengang bila kepala aku dok menyondol bahu dia...wakakakaka.... mimpi ganazzzz ko di pagi sabtu !!! hampes...!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...