Thursday, November 04, 2010

Penang International Airport

Penang International Epot dalam proses pengubahsuaian...bukan kat area dalam...cuma kat area luar kat tempat parking tu je.... View ni tak berapa lawo la.. aku snap jugak la nak bagi info kat korang. Cuma area Ground Floor ja yang tak berapa nak menarik sangat aku  kira. Nampak macam usang sikit maybe sebab epot ni pun dah lama.




Eh...eh...amoi ni nyibuk jer masuk dalam gambo aku..... Arrival Hall kat ground floor ye... cuma kalau nak turun ke ground floor dari 1st floor tu, ko kena turun tangga...no escalator....sedikit koman derrrr...





Kaunter tiket Air asia di Penang epot.  Yang ni depa upgrade dah. Dulu tak ada macam ni. Aku gi epot sebab menemankan kazen aku beli flight tiket dia nak pergi Langkawi next week.... Area tiket ni bertentangan dengan Check in area...

Dah menggigil dah kepala lutut dia sebab 1st time nak naik kapal tebang sorang-sorang....everyone has their 1st time rite?? so, ko jangan nak dok gelak kat orang yer....












Ni pulak kaunter Firefly...

Itu dia kazen aku....hahahaha....blogger jugak...sapa?? ha...pandai-pandailah korang carik... bujang lagi tuuu...

Tapi aku pun sometimes orang ingat solo molo.... sebab selalu sangat merayap kehulu kehilir... nak buat macam mana...dah hubby ai sporting youuu....jangan jeles....

Ada bos kat tempat keja aku pun dok ingat aku ni bujang lagi...sebab masih comey kot?? comey ker?? ngeh ngeh ngeh...jangan nak ngengada.....

2 comments:

Unknown said...

owhhh... smpat gak dia snap rupanya!!!!!!!!!!

SalTesoro said...

kuang kuang kuang.....jgn mare....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...