Saturday, November 27, 2010

Catering Grand Gila....

Yor..... nilah view tempat makcik aku dok masak. Dia buat bussiness catering ni dah 7-8 tahun aku rasa. or more than that kot. Equipment memang banyakkkkkkkk... complete set for dari catering untuk budak2 sekolah sehinggalah ke catering Dato Datin Tan Sri & Datin Sri. Ko cakap je nak masak apa. Bila & berapa pax...insyaallah, makcik aku leh bagi quatation.

Haaa....angah nak kenduri ni pun makcik yang masakkan. Semua dah diatur sejak dua bulan lepas lagi. Biasanya kalau mak aku lapang, mak aku akan turun untuk tolong makcik. 

Dan catering makcik aku ni Insyaallah... dijamin memuaskan. Semua peralatan akan diseal bagi tujuan manjaga kebersihan setelah habis satu-satu catering dilaksanakan.


Kalau korang dok mencari catering yang bagus untuk function opis mahupun peribadi, bolehlah email aku yer.... tadak amik extra commission la...cuma membantu mana yang perlu. :-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...