Monday, October 18, 2010

Western Food

Aku pon tatau la apasal lately ni banyak nau gambo makanan dalam camera kiut aku tu....dah load dalam notebook baru prasan yang ...mak aiiii....banyak nau gambo makanan....

Mungkin kesibukan mak aku dok buat persiapan kenduri kahwin angah yang menyebabkan we all kerap makan kat luar lately ni... Malam tu makan western food ko.... again jahanam diet aku yang baru hot-hot chiken shit....


Black Pepper Ciken Chop....yang ni aku punyer.... shoh....shoh...jangan usikkkkk..tampar kangggg


Kids Meal for kakak.... itupun jenuh nak perabih....


Fish & Chips for my baby...
( Biaslah...hubby aku kurengggg berkenan sangat dengan oily + lemak tepu nya food...so yang healty-healty je la for him.....)


This is for angah.... apa tah nama dia... Ciken Chop nasik putih kot....aku main agak je nih.....hahahaha

 

Kakak weh....Sampai pejam-pejam mata ko dok menikmati makanan...


Kakak dok ushar kek coklat.....hallo kakak oii....perabih dalam pinggan tu dulu wokey.... tudung kepala 'terbang' since dalam keta lagi....'tudung public holiday malam tuuuu....gggrrrrrrrr.....


My Angah gumukkkkk....
My mum nya food tak ada sebab mak tak nak makan malam tu....dia dah makan nasik awai-awai lagi kat umah sebab kena makan ubat....



Gambo aku tadak sebab aku kerap jadi tukang amik gambo.... Baby kata...dia akan jadi photographer bila aku pakai DSLR...gulp....... (Tahun depan gamaknya aku rembattttttttt itu Canon DSLR yer....) Again my Oya & my sister in law tadak kat sini sebab depa dok sibuk with another commitment.....

P/s  : Oya, kalu mu baca entry along nih....nanti mu balik kita gi makan yerrrr.... kui kui kui

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...