Friday, October 29, 2010

Kasih Seorang Menantu

Father In Law.... - Part 1

Semoga kesihatan FIL aku bertambah pulih....

Walaupun berita yang agak membimbangkan yang aku terima dari FIL aku petang semalam sedikit meresahkan, aku sedaya upaya cuba untuk bersikap lebih positif. Ajal maut ditangan tuhan. Perkhabaran dari pakar bius dan pakar jantung sedikit membimbangkan. Risiko untuk membuang sebelah buah pinggang yang mengalami ketumbuhan agak tinggi memandangkan dengan keadaan kesihatan jantung FIL aku tidak begitu memberangsangkan. Tarikh untuk pembedahan akan diberitahu dalam sehari dua lagi. Mungkin doktor pakar nak tengok schedule hospital dulu kot...

Yeah.... yang pasti, next week aku akan balik ke Kuala Terengganu.... setiap kali aku call FIL, dia tanya tentang kakak...rindu agaknya orang tua tu dengan cucu dia.. yelah....dalam banyak-banyak anak yang dia ada, my hubby sorang je yang duduk paling jauh... nak buat macam mana...rezeki di Penang...

Tunggu ayah.... Ayah Su & Cik Su akan pulang minggu depan....Insyaallah...Semoga semua urusan dipermudahkan.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...