Thursday, October 21, 2010

BBQ Ciken @ Sunway Carnival...Hebat Kedai Dari Makanan Nyer...

Huik.....Hampesss & terhempessss...
Huik.....Hampesss & terhempassss....

itulah the 1st & the last time aku menapak masuk ke kedai ni...BBQ Chiken @ 2nd Floor Sunway Carnival Mall... kalau ko tak perasan jugak...kedai tu bertentang betul-betul dengan Golden Screen Cinemas.

Presentation kedai tu...okeh...cantik dan lawo dah. Kebersihan...tip top.... but their meal...??? HAMPESSSSS....Kenapa aku kata hampesss??? Sebab-sebabnya adalah :-



1) Makanan NOT so GOOD as kedai punya appearance...
2) Makanan MAHAL (pada aku la) tak padan ngan size + presentation + RASA ...(both thumb down...)
3) Ayam mentah !!!

Gila ko...ingat aku dengan kawan aku ni orang Jepun ke makan benda mentah? yekssss..... Time amik order tu tak pulak dia tanya nak 'well cook' ke 'half cook'....grrrrr....





Kedai kira cantik la jugak berbanding ngan kedai nasik kandar kat area umah aku...






Makanan yang aku order.... My pren order benda lain...apa tah namanya....







Hamik ko.....RM 23.98 untuk ayam seketul....nasi satu senduk ngan coleslow + ayor mangga....gila mahal ko...patut la kedai dia lengang.... sunyi sepi tadak worang.... aku bab makan ni tak kisah sangat...tapi biarlah berpadanan dengan rega & rasa.... ni...dah lah mahal...kureng pulak tu... 

Dan instinct aku kuat menyatakan bahawa tak lama lagi kedai ni akan 'lenyap' la dari level 2 Sunway Carnival Mall... We just wait & see... i'll publish about this bila kedai tu dah tak wujud disitu...

Macamanapun....aku bersyukur...masih diberi kesempatan untuk makan pada malam tu & inilah rezeki aku for dinner that nite....

Bai-bai BBQ Ciken.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...