Friday, November 19, 2010

Titanic 2010

Disuatu malam di Rain City Castle....

"ala...mu donlod cite apa gemok..?" Soal angah gumuk padaku
"Cita antuuu..." Mengerekot muka angah...hok aloh...dia kan penakut sket...
"Donlod la cita Titanic..."

Udah banyak kali gak dia suruh aku donlod cita Titanic 1997 tu. Tapi dek kerana aku lebih berkenan kat cita-cita yang bercorak serammmm...aku abaikan seketika permintaan angah gumuk....waakakakaka... & minggu lepas baru aku donlod cita tu...tak tahu la camna ghupanya...hahahah

Aku donlod pun cita-cita lama yang dah tak main kat panggung dah...tengok la cita apa pulak... kalau best recomended...aku donlod...kalau idok...tak kuasa teman...

well...well well.... Bukan niat nak menghancurkan industri perfileman negara...aku donlod pong cita-cita omputih yorrr.... cita-cita luar negera... aku bab-bab cita melayu ni agak kureng sikit nak nengok... depends pada pengarah jugak la... sebab ada hari tu aku ngan geng opis pegi la tengok wayang satu cita ni...aduhai.....rasa mcm nak hempuk2 tiket tu ke muka pengarah... cita bodo.... pasal 'beach boy'... aduhaiii....siap ada scene lari setempat gituuuu

Sedih betul tengok cita tu...macam tu punya ngok ngek punya cita pun depa boleh buat filem??? aterrr.... macam mana industri perfileman negara nak berkembang ke negara-negara luar kalau otak pengarah pun dah ala-ala kembang semangkuk buat cerita...??? sendiri pikiaq okey....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...